Cosa hè i materiali biodegradabili

Definizione di bioplastiche: se e plastiche sò bio-basate, sò definite cum'è bioplastiche, biodegradabili, o entrambe. A basa bio si riferisce à chì u pruduttu (parte) vene da biomasse (pianta). I bioplastichi venenu da u granu, a canna da zuccheru o a cellulosa. A biodegradazione di e bioplastiche dipende da a so struttura chimica. Per esempiu, 100% basatu bio, i bioplastichi ùn sò micca necessariamente biodegradabili.
E plastiche biodegradabili sò plastiche chì ponu esse scumposte da l'azzione di l'organismi viventi, di solitu microbi, in acqua, diossidu di carbonu è biomasa. I plastichi biodegradabili sò cumunamente prudutti cù materie prime rinnovabili, microorganismi, petrolchimici, o cumbinazioni di i trè.
Mentre chì e parolle "bioplasticu" è "plasticu biodegradabile" sò simili, ùn sò micca sinonimi. Micca tutti i bioplastichi sò biodegradabili.
A biodegradazione hè un prucessu chimicu induve i microorganismi dispunibili in l'ambiente trasformanu e sostanze in sostanze naturali cum'è l'acqua, diossidu di carbonu è compost (senza additivi artificiali). U prucessu di biodegradazione dipende da e cundizioni ambientali circundanti (per esempiu, situazione o temperatura), materiale è applicazione.
Classificazione di i bioplastichi


Classificazione di i bioplastichi

Sviluppu di bioplastiche oghje
I polimeri di energia rinnovabile ponu esse divisi in polimeri di amidu, acidi polilattici (PLA) PHB polidrossilalcanoati (PHA) polimeri di cellulosa.

A pruduzzione glubale di e bioplastiche serà di 2,11 milioni di tunnellate in u 2019 è di 2,43 milioni di tunnellate in u 2024, chì si prevede di cresce leggermente. Rispuntatu à a pruduzzioni glubale di più di 359 milioni à l'annu / tonna di plastiche, contene sempre una piccula proporzione. Imballaggi in plastica simili (rigidi è flessibili) duminanu a capacità di pruduzzione bioplastica glubale, cù più di a metà (53%) in tuttu u mercatu di e bioplastiche l'annu scorsu.

L'idea dietro i polimeri basati nantu à a bio hè di rimpiazzà u carbonu fossile cù risorse rinnovabili è rispettose di l'ambiente (zuccheru in e piante), in altre parole, di pruduce polimeri da risorse naturali rinnovabili, è di scompondere rapidamente l'imballaggi è rientre in natura.

Materiali biodegradabili noi (Wuhu Radar Plastic Company Limited) fabbricendu prudutti cun
Avemu pigliatu PLA è PBAT cum'è i nostri materiali principali per i nostri prudutti biodegradabili
1, PLA attaccatu involucru, PLA Stretch film, PLA film di imballaggio;
2, sacchetti PLA (sacchetti biodegradabili di caca di cani, sacchetti di spazzatura biodegradabili), chì hè PLA + PBAT;
3, paglia PLA, cannuccia PLA biodegradabile.
I nostri prudutti sò tutti 100% biodegradabili, chì hè EN13432, ASTM D6400, BPI, FDA, appruvata.


Tempu di posta: Dic-19-2020